perjantai 2. marraskuuta 2012

Hjälppa mej!



Huhhuh, en muista koska olisin ollut näin väsynyt vaikka töissä olinkin  vain sen 7½h verran. Uuvuttaa ajatus huomisesta että pitää herätä ennen 6 ja olla 9h töissä. KÄÄK. Onneks huomen illasta tulee kivaa kun on kaverien kanssa halloween kemut(: Oon leiponut hirveän kaloripommisuklaakermatäytekakun. Töissä yks mummu sano kun kerroin mitä se sisältää, 'se pyöristää' ja nyt oon pähkäilly tosi asiaa:D Kirottu kakku tekis mieli heittää se pois, mutta anti olla. Syön palan ja tarjoan kaikille halukkaille keille se maistuis:) Anyone?

Sitten hieman tärkeempii nelijalkasiin asioihin. Ensiksi, Corri on nyt sitten parantunut täysin. En oo tohtinut vielä oikeen miettii että onko kuuri tehonnu vai ei, pelkäsin ihan kauheesti, että se uusisi, mutta ei. Rotta on paremmassa kunnossa kuin koskaan!:) Toiseksi,tänään tuli vika niitti erääseen päätökseeni. Olen harkinnut jo kauan kauan kauan että leikkautan Terolta sen tietyt palleroiset jalkojen välistä, mutta toistaseks en oo tohtinut aatella moista. Nyt harkitten jos saisin sen jollekkin päivälle parin viikon päähän tai sitten myöhemmäksi että pyytäisin viikon vapaaksi jotta saan vahtia sitä 24/7. Pelkään, että se repii ne tikit irti tai jotain kun oon töissä. Tai saa sen kaulurin pois... Mutta en tiiä kehtaanko sanoo, että en tuu viikkoon töihin. Piste. Yksi hyvä puoli on, että oon määräaikanen työntekijä. Eli kaippas se sopisi? Harmi, että nyt alkaa nää talvilomat ja en tiiä onnistuisikohan se... Mutta en tohdi jättää sitä ilman vahtia! Semmonen Tero on, jästipää joka saa sen kaulurin irti! Tätä kirjottaessa mua jännittää jo ajatus!:( Apua! Kokemuksia?! Teenko kärpäsestä häränvai toiste päin?! 

Eipä mulla muuta, kuviakaan ei ole, sry:''D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti