perjantai 9. marraskuuta 2012

Life is a highway



Heippa!:) Eilen kävin Seinäjoella tosiaan meidän perheen kanssa ja käytiin sitten shoppailemassa tietenkin. Tässä nyt alussa näytän vähän näitä mun muutama vaatetta ja uutta takkiani!!! :) Tää on kyllä aivan yli-ihana, en oo koskaan omistannut tämmöstä villakangas takkia ja yleensä kun nääkin on tosi kalliita tää makso vaan n. 80e. Ei mikään paha mun mielestä:) 

Mutta reissu oli onnistunut. Eläinkauppaan uppos taas hyvä ettei 200e kun ostin puruja ja ruokaa rotille, niin ja koirille myös vaatteita:) Ja ne kun ei oo mitään halpoja, hyvänen aika sentään! Mutta oon tyytyväinen tohon Shiroille ostamaani mantteliin, ja niin poikakin näyttää olevan joten 60e ei ollu paha sinäänsä:) Vielä kun kyse on uusimmasta päästä olevasta tuotteesta jonka pitäis lämmittää ja kunnolla. 

Anteeksi naama suttu! Yleensävastustan tätä, mutta nyt oli pakko tehä poikkeus sääntöön! En ymmärrä miks tein tommosen ilmeen:''D Voitte vaan kuvitella <3
Anttila n. 80-90e.


Tää mun valkonen huivi sopii musta hyvin tähän takkiin!:) Oon kyllä ilonen kun mulla on nyt sitten violetti hirmumyrsky takkia ja sit tämmönen yleistakki:) Love it <3 Enää pitäis löytää jostain täydellinen valkonen pipo...

Tässä mun yks ostamista paidoista. Maksoi muistaakseni 10-20e. Huono muisti:''D Mutta kangas on tosi pehmeää ja tykkään nykyään tämän tyyppisistä 'pussimaisista' paidoista:) Lisäks hihat on ihanat.


Kuvaillessa koirat yritti koko ajan sisälle, harmi kun olin eessä eivätkä saaneet ovea auki:''D Shiroi kattoo surkeena mitä mä teen kun en päästä niitä sisään!

Niin ja postista tuli viimein tää mun päiväpeite&torkkupeitto! Tätä mä rakastan!:)
NetAnttila
Päiväpeite n. 60e
Torkkupeitto n. 20e

Ja tuli sitä käytyy kiinalaisessa... Tässä nyt maistoin semmosta kun kasviksia hapanimelä kastikkeessa, maistu hamri vana liikaa ketsupilta musta ja meni parempiin suihin, eli äiteelle. Glögi on silti aina yhtä hyvää <3


Isänpäiväkakkua aloittelin tänään tekemään, huomenna sitten ois täyttö ja sunnuntaina sit koristelu:) Kävikin hieman köppäsesti ja kakku vähän niinkuin paloi... '' Noh, hätä ei tämän näköinen! Leikkasin sievän hatun kakusta ja reunoilta ja se on melkein kuin uusi:'') Toivotaan vaan, että olisi edes hyvänmakuinen:''D

RakastanRakastanRakastan <3 Nyt omistan näitä 2kpl, mutta tarkotus ois ostaa ainakin 5 näitä:) Kipoista en niin innostunut vaan nää mukit ... <3 

Terolle neule <33
Musti ja mirri/ 17,50e

huppu <3

!!!????


Lisää eläinpostauksia sitten myöhemmin kun ennätän:) Tänään ois tosiaan yövuoro taas:) Ja sunnuntaina kissanäyttelyihin Seinäjoelle! <3

PS. anteeksi pikapostaus... TAAS!?!?!

<3:lla sartza93

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti