perjantai 30. marraskuuta 2012

shine bright like a diamond

Kylmää, kylmää, kylmää! Joo ei tonne ulos ole viittinyt pahemmin lähteä kun tuulee ja muutakin:D Mulla oli tosiaan kaks yövuoroa ja tänään heräsin vasta tossa klo 18:00. Eli hyvin on tullu nukuttua, kiitos:)

Lisäks näin kaveria pitkästä aikaa <3 Ja huomenna lähetään ehkä viihteelle, kuka tietää:) Harmi vaan kun kaikki tuntuvat olevan jossain muualla eikä meitä oo ku me kaks vaan jotka ollaan vissiin lähössä:''D Kaverin kaa oltiin tosiaan menossa Kivitippuun kaakaolle, mutta siellä oli tanssit niin käännyttiin pois ja puheltiin
kaikkea kuinka maailma onkaan epäreilu ja pahapaikka ja sitä rataa.

Illasta katoin äitin kaa yhen kauhuleffan ja nyt jo nukuttaa ihan hirveästi! (no eihän kello oo ku vasta 1:30)

Tässä nyt vähän kuvina tätä mun 'päivää'

Hippi <3

Ressu äitin olkapäällä:D

Tänään mulla oli päällä tämmönen asukokonaisuus:3 En oo tainnu käyttää tota paitaa ku hassun pari kertaa ku valkonen ei oikeen taho meitille sopia:''D
paita // Vero Moda, hintaa en muista
Farkut // Jeans.fi
Toppi // Seppälä


löysin tuolta laatikoiden pohjasta näitä tarrakynsi hommia ja kokeilin niitä:) Katotaan kauanko kestävät mun käytössä! Yleensä en oo näistä oikeen tykänny, mut toistaseks on vielä kiinni mun kynsissä:) Oisko teillä kokemuksia näistä tarrakynsi hommista?

Lisäks mulle tuli postissa pari uutta työasua:) Kaks paitaa joista toinen tässä ja caprit kesää varten. Vaatteet on invitestä josta tilasin ne kesällä ja eihän siinä kauaa menny ku viikko/pari sit ne tuli meiän postiin noudettavaksi?:D Mut joo, toinen paita vaan oli niin lyhkäsen ja löysän mallinen että se menee takas. Caprit oli ihanat, mutta kuvia ei niistänyt ole:(

Anteeksi pika postaus, väsyttää ja tahoin vain kertoo hieman kuulumisia!:) Pitäkää hauska viikonloppu kaikki!

<3:lla Sartza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti