keskiviikko 21. marraskuuta 2012

You've realy got a hold on me.

Anteeksi etten ole postaillut hetkeen, viime ajat menny töissä kirjaimellisesti. Tuntuu ettei saa hetkeäkään levätä ja het töihin vaan takas... Olin tosiaan tässä hetki sitten aamuvuorossa+yötöissä ja nyt het perään iltaan:) Niin ja pitäis lukea LOVE-tenttiä varten APUA! Saas nähä viiäänkö multa lääkeluvat tai jotain.

Mut joo, huomenna on Teron kastraatio päivä! Jännittää jos se vaikka muuttuu likaa tai jotain... :/ Jos nyt jollain on jotain kokemuksia poika koiran pallukoiden leikkauksesta niin kommentoikaa kiitos! Ois kiva kuulla vielä vähän asioita semmosilta jotka on nähny ite.

Viimepäiviin ei tosiaakaan kuulu juuri mitään kuin työtä, työtä ja työtä. Ajat menee töissä, lenkillä, koneella, nukkuen. Siinä mun tavanomaisin päivä. Toisin oon ihan huratanut lenkkeihin, harmittaa vaan että tää mun lenkkikaveri ei oikein tykkää semmosista lenkeistä mitä mä tykkäisin tehä:D

Mut nyt annan vähän kuvia tulla mun viimepäivistä niin turha mun tässä sen enempää selitellä kun tää kirjotus on jollain tapaa tosi ankeeta mulle, oon siinä surkeeee... :''D

Vesimarmorikynnet... Sori kuvan laatu huono valo ja sitä rataa.. ut ei nää kyl kovin hienot ollu:D

Tosiaan nettishoppailin taas ja nyt löysin semmosen mitä oon jo kauan ettinyt. Puhelinkotelo ja lompakko! Toisin tänne ei kyllä paljoo ees kortteja mahu joten jouduin karsimaan aika paljon pois, mutta silti tää on ihana. Rakastan tätä kyllä toooodella paljon:) Lisäks eikö oo ihan superübernätskä?!

Tiger of Sweden - puhelinkotelo ja lompakko // 53,90e www.handbagsuperstore.fi



Tää merkki on aina ollu yks mun suosikeista vaikka tuotteita en oo omistanukkaan, tai eihän mulla kyl merkki laukkuja tai vaatteita pahemmin oo ollukkaan. Mut tää on ihana, nätti ja yksinkertainen. Lisäksi laukussa on ihanan pieniä yksityiskohtia, itse löysin vasta eilen tuon tekstin joka tuossakin näkyy :). Ja tää väri on aivan yli ihana! Lisäks toi rusetti vasta onkin söpö:) Mitäs mieltä ootte?


Ted Baker - Bow Icon laukku // 51,90e www.handbagsuperstore.fi


Lisäks alotin jälleen uuden kirjan lukemisen... Pianhan on se kauan ennustettu maailman loppu joten nappasin jostain kaapinperäköille jääneen kirjan Maya-ennustus, äiti tais joskus ostaa tän mulle... En muista :''D Mut joo, kirjailija on tosiaan Mario Reading, en oo aiemmin kyseisen kirjailijan kirjoja lukenut joten saas nähä kummonen tää on. 



<3:lla Sartza

2 kommenttia:

  1. Toi koirien pallukoiden leikkaus on aika simppeli juttu. Vähän aikaa voi kundi olla tokkurassa kotiin tultuaan, muttei välttämättä edes tajua, että mitä on tapahtunut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä toivotaan, mutta silti pelottaa jostain kumman syystä..:) Vaikka se kyllä varsin yksinkertainen juttu pitäis olla...

      Poista