sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Isänpäiväkakkuja ja kissankarvoja

 Heips! Mulla on ollu tänään ihan huisin kiva päivä!:) Aamulla lähettiin iskän kaa Seinäjoelle kissanäyttelyihin, tämän jälkeen kun tultiin kotiin tarjosin mun ite tekemää kaakkua ja nyt illalla näin vielä kaveria joka vei palan kaakkua isälleen kun ei ollu ite leiponu!:) Eli hirmu kiva päivä kaikissa merkeissä puhumattakaan että näin mun siskoa pitkän pitkän pitkästä aikaa! :) <33


Aivan yliihana isäinpäivä kakku vaikka itse sanonkin. Eli sokeri kakkupohja, mansikkahilloa, marjarahkaa ja suklaakuorrute:) Nam! 

Pelleilyä:''D

Tässä oli mun tämänpäivän tärkein varustus kisunäytöksiin:) Tuli otettua huimat 300+ kuvaa! Toisin suurin osa oli omalla tavallaan epäonnistuneita ja poimin joukosta vain muutaman harvan ja valitun onnistuneen otoksen:) Kamerana mulla tosiaan toimii Canon Eos 550d ja oon enemmän kun tyytyväinen!


Mikäs iltaa vielä parantaisi kuin Walking Dead? No sitä tuli katottua ja maisisteltua ja itkettyä ja muuta kurjaa. Huomenna lähden sitten lenkille ja eeehkä puntille pitkästä aikaa(: <3 Vielä kun on yks vapaa. 

En ole muuten vielä saanut aikaseksi kuvailla noitten koiruuksien vaatteita yms. paremmin, kattoo jos huomenna sitten ennättää oikeen ajan kanssa keskittyä niihin(: 

Lisäksi myös löysin, että 24.11 on Lapualla rottanäyttelyt ja mulla on vieläpä vapaapäivä! Niitä ootellessa siis. Tuomarina toimii vielä mun rottien kasvattajakin(; Jolta mun pitääkin kysellä noiden kahden penneleen papereita... Unohtunut koko homma.



Mun siskon kissa Luke:) Sertit sai molemmilta päiviltä ja tänään melkeen pääs paneeliin asti. Tuomari tykkäs(:


Mites teillä on isänpäivä mennyt?? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti