torstai 22. marraskuuta 2012

Both of us~

Tänään on ollut varmaan yks mun elämän kurjimmista päivistä. Oon väsynyt, siis ihan superväsynyt vaikken oo mitään juurikaan fyysistä tehny. En tiiä tuleeko tää tästä mun työputkesta ja nyt tää koira juttu vielä päälle tuntuu, että saa nähä nousenko huomenna ollenkaan... Niin joo pitää nousta vahtii koiraa. Lisäks Tero tuntuu olevan mulle vähän loukkaantunut vielä... Kaippa tämä tästä vielä menee paremmaksi... Vähän hyviä puolia tähän päivään, kävin tänään keskisillä vähän shoppailemassa ja rahaahan sinne kulukin suht paljon...:)

En ees jaksa kirjotta mitään, pitäis lukea mut saa nähä jaksanko en oo pitkään aikaan ollu näin poikki, kaduttaa jo nyt toi kastraati, kaippa se tästä iloks muuttuu mut tämän ajan ku tää jatkuu näin oon ihan poikki sen voin luvata!

+Eläinlääkäri ajo mut pois ku rupesin parkuu jo siin vaihees ku Tero nukautettiin... Voi hitsi mun herkkyyden kanssa, juu... Huomenna sit katon doggien kaa semmosen koira leffan jossa varmaan rääyn ihan liikaa, mut iha sama...:D

Herkkukaakao ja donitsi:3 namnam! En hintaa muista ku maksoin samalla äiteelle ja isseelle kahvit ja pullat mut 13e meni kaikkiin yhteesä:D

Tajuttoman iso nalle! Meiän nojatuoliakin isompi:O Ja Tero ei oo ees sen jalan kokonen! Tää nalle sai paljon huomiota ku me kannettiin sitä <3 Nimesin sen Tauno-Taneliksi:''D Hinta n. 70e

Pussilakana setti hinta 17,90e

hinta 11e

War od the dead / 9,95e
Käenpesä 1 tuotantokausi / 8,95e
Gargoyles' revenge -kammottava kosto / 3,95e

n. 90e

n.37e?

Nyt Tero sitten voinu jo paremmin ja olu vähän reippaampi mut kun tötterön iskee päähän menee tosi surkeeks poika! Huomen väsään sille housut joissa voin pitää sitä kun voin valvoa sen touhuja:) 

:'(

<3:lla Sartza

4 kommenttia:

  1. Mä en oo tienny että keskiseltä saa herkku kaakaota, vaikka siinä melkeen naapurissa asunki :D Mutta kiitos tästä informaatiosta, nyt tiiän mihin meen ku tekee mieli jotain todella makeaa XD Mä oon niin "kuolannu" tuota nallea ku ollaan käyty markuksen kans keskisellä :D Se olis hyvä markuksen korvike, ku on mittasuhteetki melkeen kohallaan :D Kyllä se Tero siitä tottuu, kunhan vaan ensin toipuu kunnolla :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi nalle on kyllä ihana!!! Yks huono puoli, minne sen laittas? Pitää laittaa niin korkialle ettei Shiroi pääse sen jalkojen kimppuun if u know what I mean:D Ja tänään Terolla jo parempi päivä, herätti mut nuolemalla mun naamaa <3 x)

      Poista
    2. Hahaha :D perus Shiroi :D Se on siis taas suunnilleen oma ittensä ja hyvä nii :D

      Poista