tiistai 13. marraskuuta 2012

A Thousand Years


Heipsansaa! Voni sanoa, että tänään on ollut sekälaiskanpuuduttavanvauhdikaspäivä. Sekavaa eikö?  No sitä se kerrakseen on ollut! Ensinnäkin heräsin yöllä klo 1:00 maissa kun katoin, että sänkyni vieressä seisoo mies ja tietty aloinhuutaa. Onneks oli vaan päiväpeite:''D Noh, sen jälkeen oon valonut ja viettäny aikaa vähän miten sattuu katoin mm. Supernatural 6 tuotantokauden loppuun. 

Ja tuli se aamu viimein! Jeij! Töihin, kotiin, laiskotusta ja en osaa oikeen sanoo siihen mitään, oon ollu poikki, mut onneks järkkäsin mun vaatteet kaappiin:) Eli jotain semmostakin oon saanu tehtyy tän huoneen eteen. Lisäks tänään tuli mulle ne 'näyttelyboxit' rotille millä kuskaan ne sinne Lapualle:) Laittelen huomenna sitten kuvia tarkemmin. 

Mut oon ylpee! Tein hölkkälenkin matollani ja oli ihana käydä sen jälkeen viileessä suihkussa, nyt uuvuttaa.. Lisäks siivosin tänään rottien häkinkin:) Eli eipäkai tää päivä nyt ihan turha oo ollut, vai?


Vime päivien herkkujani: täytekakkua ja glögiä <3

Tässä mun ihana seuralaiseni:)


Huomenna sitten iltaan. Aamulla pitää herätä aikaseen ja hakee Rune-rotalle antibioottia, jeps se on nyt sitten sillä. Lisäks yritän nyt näillä kotikosnteilla vähän selvittää tota lenssua joka näillä näköjään pyörii. En muista mistä mä nää ohjeet nyppäsin, mutta sipulihunajavesi sekä mustikkapuuro yms. on vissiin suht. tehokasta rottien kohalla. Me ainakin saatiin joskus kauan aikaa sitten ollut yskä pois Cristiltä kun se vielä eli. 

Sitten hieman huonompia kuulumisia... Corri-pappa on taas alkanut hieman rohista, seuraan nyt tilannetta ja lisäks se on tooosi kömpelö... :/ Pelottavaa!!!!

Mites teidän päivä on mennyt?

<3:lla Sartza


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti