tiistai 27. marraskuuta 2012

Night of the wolf

Tänään on ollut jokseenkin raskas, helppo, puuhakas, laiska, vätystely, datailu, lenkkeily, koiramainen ynnä paljon muuta päivä. Olin tosiaan töissäja ihan hirveen uupunut, en väsynyt vaan uupunut! Nytkin ollu koko päivän olo semmonen ettei jaksais eväänsä liikuttaa silti oon leikkiny koirien kaa, lukenu kirjaa, ollu koneella, käyny lyhyellä hölkkä lenkillä jos sitä voi ees lenkiks sanoa ja värjänny tukan (taas) :3 Nyt tuli lenkin jälkeen keuhkot kipeiks, yskittää ja sitä rataa, toivottavasti en oo kipeeks tulossa! Se tästä puuttuis kun oon innostunut viimein tähän treenailuun ja oon aatellu alottavani pian punttailunkin kuhan saan jostain aikaa repästyä siihen(: Ees 1 kerta viikossa riittäis aluks, parempi se on kuin ei mitään eiks je? Sitten löysin kepeän 15min kotijumpan netistä jota aattelin värkätä, eihän se vedä vertoja salilla tehdyille lihasliikkeillä joissa on vastusta kunnolla, mutta sekin on parempi kuin ei mitään:D

Sitten siihen mun tukka ongelmaan. Jos joku nyt sattu lukemaan mun eilisen postauksen sai ilmi, että pääni muuttui mustaksi kuin tietokoneeni näppäimet ilman valkeita kirjaimia (mikähän vertaus toikin nyt oli olevinaan). Tänään lähin heti töiden jälkeen kauppaan ja ostin Schwarzkopf Blonde L1+ Extreme Blondering/vaalennusaineen. Tämän siis tulisi vaalentaa hiuksia sen 5-7 astetta ja sopii hyvin keskivaaleista keskiruskeisiin sävyihi (ja omani oli tosiaan se musta). Vahvempaa en viitsinyt ottaa, koska en tahtonut mitään hirveän vaaleata tms. Pakkauksessa myös suositellaan että jos hiukset ylettyvät olkapäille tai pidemmälle kannattaa käyttää kahta purkkia, itellä toi riitti nippa nappa ja varmaan jäi semmosia kohtia mihin ei ees väri kunnolla tarttunu. Mutta siis tässä vähän ennen & jälkeen kuvia:) Anteeksi huono valaistus!

Ennen...

...muutaman...

...käsittelyn...

...JÄLKEEN!!!!

Eli joo, raja näkyy varsinkin ku nostaa näiä mun päälihiuksia en tiiä miten se tonne kohtaan noin tarttu?!:D Varmaan näitä mun experttisiä kampaaja taitoja, hehe. 

Mutta itse olen tosi tyytyväinen lopputulokseen, yritän huomenna ottaa luonnonvalosa vähän kuvaa jos tää väri tulis kunnolla esiin:) Vähän kuparihtavan ruskeet tuli enkä ees käyttäny tuota väriainetta, pelkkää vaalentavaa, väri oli vaan apu jos töpeksin jotenkin:) Mut nää kelpaa näinkin!:) <333


Sitten mun kirjat viimein saapuivat postissa! Näitä on tullu ootettua ja tällä hetkellä luen tuota päälimmäisintä, eli Leri 14sta joka perustuu tositapahtumiin, eli Shin Dong-hyukin elämäntarinaan vankileirillä missä mies syntyi ja kasvoi kunnes pakeni 23 vuotiaana. Lisäksi tämä on ihan viimeaikaista juttua, sillä kyseinen henkilö on nykyään 26 vuotias! Käsittämätöntä miten tommostakin voi olla! Mutta suosittelen kirjan ostoa, teen semmosen pikapostauksen siitä kun saan sen luettua. En usko että siihen menee kauaa ku kirjassa vain 192 sivua. 


Nyt tuutimaan että jaksaa valvoo kaks yötä <3 Töissä oli tänään SPRn vapaaehtoiset laulelemassa ja täytyy sanoo, että hyvää työtä tekevät! Jatkakaa samaa rataa ja voimia ja muuta hyvää <3

<3:lla Sartza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti