maanantai 26. marraskuuta 2012

KÄÄK!

Joo siis olen järkyttynyt, hyvin hyvin hyvin järkyttynyt! Tänään ajattelin värjätä juuri kasvuni pois ja nappasin hyllystä Schwarzkopf Live color XXL sävyn 89 Bitter sweet chocolate. Purkissä näkyy nainen ja mies joiden hiukset ovat ruskeat, tummanruskeat, mutta ei todellakaan mustat kaukana siitä. Purkin sivussa näkyy selvästi kuvina miten eri hiustenvärit reagoivat väriin ja tulos näkysii olevan sama niin vaaleissa kuin mustissa, tummahkon ruskea. Ite olen todella pettynyt, sillä hiukseni ovat mustat. Ja minä kun suunnittelin jo että hiljokseen odotan, että väri haalenee niin eikun pää meni mustaksi! Eniten järkyttää se, että miten juurikasvuni värjääntyi myös? Ymmärtäisin kyllä sen, että jos latvat olisivat menneet näin, mutta juurikasvuni on suhteellisen vaaleata, sitä tavallista maantienharmaata. Olisiko joku mahdollinen sekaannus tapahtunut vai miten tämä on mahdollista? En voi ymmärtää... Tässä nyt pari järkytys kuvaa teillekkin...



Eli ihan tosissaan mun tukka on musta, nää kuvat on valossa ja ne on ihan tekomustan näköiset, ei edes kiillä niin kuin tossa mainostetaan. 


Tässä näette mitä paketti lupaa sinulle... hieman kamera vaalensi mielestäni loppu tulosta...

väri näyttää mustalta tässäkin...

Ennen olin tyytyväinen tähän merkkiin, mutta viimeeksikin kun värjäsin violetiksi päästä tuli melkeen musta jossa outoa väriä seassa. Täytyy sanoa, että viimenen kerta kun kyseistä merkkiä käytän enää:/ Eli täytyy ottaa nyt aika parturiin että saa tukan vaallennettua, mikä on hienoa hiustenkannalta etenkin kun olen  nyt niitä kasvattanut. Mitä luulette? Olenko vain vainoharhainen vai kuuluuko lopputulos olemaan noin noin noin musta? Jos olet tietoinen kyseisestä väristä niin informoi toki!:)


Sitten hieman parempiin uutisiin, meillä toipilas voi jo hyvin. Olin turhaan huolissani, poika leikkii jo kuvusta huolimatta ja olen nyt nukkunut hänen kanssaan lattialla kun pelkään Teron tippuvan sängystä kun hää aina nukkuu mun kanssa:''D

Tämmönen sänkyni on tätä nykyä <3

Tero-urhoni <3

<3:lla Sartza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti