sunnuntai 28. lokakuuta 2012

With ur love


Musta tuntuu tätä nykyä, että elämä luistaa ehkä jopa liian hyvin, pelottavan hyvin! :) Nyt tuntuu vain, että kaikki onnistuu paremmin kuin ennen, eli toivottavasti sitä syysmasennusta ei ole tulossa:D Saa nähdä sitten kun tulee kurakelit. Mutta tosiaan tänään voin oikeen listata kaikki ihanuudet:

+Heräsin suht aikaseen ilman ongelmia.
+Olen lenkkeillyt x2
+Olen nähnyt kahta ihanaa ystävää <3
+Olen laihtunut melkeen 2 kiloo kahessa viikossa
+Katoin tosi psykoottisen elokuvan ystävän kaa
+Iskä autto mua antaa lääkettä rotalle:''D
+Kohta kaverille kattoo Walkign deadia <3<3

Ja tuntuu vielä ettei tossakaan oo kaikkea sitä ihanaa mitä tähän mun päivään sisältyy(: Tämmösiä päiviä lisää, kiitos! Ainoa huono puoli oli kun kaveri läksi taas ja tulee vasta n. 2 viikon päästä takas... En tiiä miten selviin niin pitkästä aikaa?! Onneks on puhelin..

Mutta tässä vähän kuvia tästä päivästä...

Vegaanisia mokkapaloi <3:)

<3

Meiän lumiaura <3

kieli <3

kaksikko lenkille lähdössä <3

parhaat suklaat koko maailmassa!

Nykyset bestikset:''D

Huomenna sitten Kauhavalle tarkotus ois ostaa ainakin pyykkikori ja iittalan astioita, muusta en osaa viel sanoo(: Sen näköö sitten vasta.

Nin ja meidän Corri-pappa on alkanut voida paremmin!:) Rohina melkeen kokonaan kadonnut ja eilen rotta herra jopa kiipeili pitkästä aikaa! Se on kylä niin rakas että <3


<3:lla Sartza
ps. anteeksi pikapostaus
pps. muistakaa nauttia ihanasta säästä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti