maanantai 8. lokakuuta 2012

Some Nights~¨~¨

 Jihuu, näin tänään kahta mun hyvää ystävää joiden seurassa en oo ollu pitkään, varsinkaan sen toisen!:) Käytiin pitsalla ja juteltiin niitä näitä, oli ihan mukava päästä kuuntelemaan ja kertomaan omia juttuja näille vanhassa porukassa(: Alettiin jopa suunnitella että pidetään yhteinen Halloween kemut ja minä siitä innostuneena menin sitten tietenkin heti leffoja tilaamaan:) Tänä halloweenina pitää sitten hieman laittautua oikeen kunnolla! :) Ja kuten ennenkin leivon niitä mun mustikkavalkosuklaamuffineita jotka on siis ihan älyhyviä! Yleensä kun oon nää kemut aina pitänyt itse, oon siis kustantanut kaiken niin oli kiva uutinen että kaikki tuo jotain(: Mutta kivaa siitä varppina tulee!


Tässä hieman listaa tilaamistani elokuvista (kaikki ei ole kauhua!)

Mega shark vs. Giant octopus
Primal
Intruders
Dark shadows
From hell -special edition
Menolippi mombasaan
Anoppi on pahin
Pahan sanansaattajat
Sooloilua
Seitsemän elämää
The collector

~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~

Tahon myös esitellä hieman tän päivän asua mikä mulla oli päällä(: Tää kyseinen paita on jotain niin ihanaa etten sanotuksi saa. Joo on se mulle ehkä koon liian iso ainakin, mutta tykkään kankaasta kun se on niin ihanan pehmeä ja nää kuviot... <3 Tää on oikea syksyn aarrepaita(: Tilasin jopa toisen samanlaisen toisin kaks kokoa pienemmän kun aattelin että näitä voi olla useempi tuolla mun kaapissa <3 Tuskin ennättää pölyttymään.

paita H&M

farkut jeans.fi




~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~

Tänään leivoin yhdestä blogista bongatun reseptin mukaisesti Dumle muffinsseja!(: Ja oli kyllä toooosi hyvää! Eli näitä teen useemmin(: Toisin kuin ohjeessa laitoin vain hieman vähemmän sokeria ja kevyt maitoa, hieman pelotti miten käy, mutta ihan hyvännäköisiä ja rakeenteeltaan nää muffinit on:) Että nam nam, näitä ei vaan paljoa voi syödä kun on niin makosia.


Dumle muffinit, ohje täältä.

Apuleipuri Otto ü



Tänään myös siivosin rottien häkin ja kyllä vaan sen huomaa jo, että on se paljon sotkusempaa touhua kun on neljä rottaa kahen sijaan! Huhhuh, mutta saavatpahan rotat nyt peuhata taas hetken rauhassa(: <3

Muutenkin ollut varsin ihana päivä <3

~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~


Hyvää yötä <3


<3:lla Sartzu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti