keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Dead man walking


Hieman eilisestä päivästä...

Olin tosian eilen hygienia koulutuksessa, puhe oli mielenkiintoista ja puhuja puhui todella tärkeistä asioista kuten MRSAsta ja ESBLstä. Voi pojat kun minua alkoi sitten heti nukuttamaan kun laitettiin diat esiin. Torkahtelin koko ajan ja yrtin pysyä hereillä pitämällä välillä yhtä silmää auki ja irvistelemällä. Voi kun mua hävetti! Toivottavasti puhuaja ei pidä itseään surkeana, kun vika oli ihan mussa itsessä:D Tämmönen mä olin koulussakin aina... Istumatyö-->not for me!


Lopetin myös ratsastuksen ja nyt jo hieman kaduttaa!:D Yritän nyt kumminkin keskittyä kuntosaliin, juoksemiseen ja zumbaan! Katsotaan jos myöhemmin saan aikaseksi uudelleen sen aloittamisen(: Nyt on tosiaan tarkoitus kehittää kuntoa oikeen kunnolla, tahdon pystyä hölkkäämään vaikka sen 1h ilman ongelmia kun nyt on hyvä jos saan sen 30min edes täyteen. 


Illalla sitten katottiin kaverin kaa Dead Walking 2 tuotantokautta peräti 6 jaksoa ja mässäiltiin herkkuja enemmän kuin laki sallii. Tänään uudestaan ja huomenna alkaa sitten oikeen kunnon urheilun teho kuuri! Olen laatinut jo huomisen ohjelman, mutta siitä sitten lisää silloin (:



Soijasuikale kiusaus

peili<3 25e / Hlpahalli

Mustavalkoinen kuva mustilla kehyksillä smartphotosta:) Shiroi <3
<3:lla Sartza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti