sunnuntai 7. lokakuuta 2012

~cold angels~

Noniin, eilen olin tosiaan kaverien kanssa iltaa viettämässä Kaustisella. Käytiin Komia nimisessä baarissa kuuntelemassa Suvi Teräsniskaa, okei en mikään hirvee fani oo, mut kun oli tommonen vielä näin lähellä niin pakko oli kaverien sinne mentävä. Keikka sujui mukavasti ja oli kivaa nähdä vanhaa luokkalaista <3 Harmi että se tuntui jäävän liian lyhyeen. Aluksi oli tosiaan vaikeuksia päästä liikkeelle kun kuskin piti käydä näyttämässä autoa isälleen kun akussa oli jotain häikkää. Onneksi päästiin kumminkin matkaan puolen tunnin päästä(: Ja kuten sanoin keikka oli mukava. Kivan rento meininki, yleensä kun olen keikoilla ollut olen saanut paaaljon mustelmia kun pyrin aina sinne eteen. Nyt oli toisin, ihmiset eivät pukkineet! :D Outoa väkeä selvästi. Lopuksi oli kyllä kivaa, harmi vaan että kuski pakotti lähtemään juuri kun oltiin päästy vauhtiin, tai ainakin minä. 

Kotona tein sitten ite hieman ranskalaisia ja söin niitä samalla kun kattelin Supernaturalia, oli mukava mennä maha täynnä nukkumaan.

Mutta mitäs minä tätä enempää selitän, laitan nyt pari kuvaa todisteeksi asiasta(: 


Tässä yks mun suosikki biiseistä Suvilta:)

Baarissa tosiaan mulla oli päällä:
Farkut / Jeans.fi
Musta löysä toppi / Seppälä
Valkonen vyö / Jeans.fi
Saappaat / Jeans.fi

<3:lla Sartza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti