sunnuntai 7. lokakuuta 2012

My Day today

Mitähän tänään. Kello oli tosiaan jo siinä 16 paikkeilla kun pakotin itteni ylös täältä sängyn pohjalta, toisin ei se paljoo muuttunut kun palasin takasin:D Noh onpas nyt kumminkin vähän paremmat vaatteet päällä kun noi mun yöhousut ja toppi. Jeeps, oon kattonu tänään paaaljon Supernaturalia, Jensen Acklessista vaa ei voi saada tarpeekseen! <3 Voi ku tommosen miehen sais niin en kyllä päästäis sitä menemään. Noh jokatapauksessa alempina olevissa kuvissa näkee vähän mitä mulla on päällä(: Nyt kohta pitäis noitten siimahäntien häkki siivota ku vaan sais aikaseks... Kohta meen juoksee tohon mun matolle, pöytäkin pitäis siivota... Huhhuh...

Paita / H&M
Vyö / Jeans.fi
Farkut / Kirppis 3e

Innostuin myös tekokynsiin ja tässä näätte hieman mun taiteiluja:D Kyns lakat on kaverilta peräsin(:
Eipä mulla kait muuta oo kerrottavana tästä päivästä(: Siivoomista edessä, siinäpä se <3


<3:lla Sartza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti