sunnuntai 28. lokakuuta 2012

We'll be coming back



Heips! Eilen piti bloggailla kun sain viimein nää mun oriflame tilaukset, mutta eihän sitä ennättänyt kun piti mennä nukkumaan...:D Olen nykyään uniriippuvainen, tai oikeastaan olen ollut aina. Ja tulen aina olemaan! Toissapäivä oli kyllä ihan mahtava! Töissä kaikki suju hyvin ja tuo lumi <3 Kävelin klo 6:30 töihin hymy pyllyssä, onneksi silloin ei oo paljoo liikennettä että tuskin kukaan näki:'D Mutta mieli teki silloin hypätä hankeen ja kieriä lumessa, rakastan lunta!  Jotenkin ilma oikeen tuntuu kiskovan ulos lenkkeilemään ja eilen oli myös ihanaa sitä tehdä tuolla pihalla!:) Tykkään talvesta siihen asti kunnes tulee räntäkelit, pakkaslumi on paras. 

En kyllä tiedä yhtään minne kaikki tää mun aika katoaa, oon aina ollu kova stressaamaan ajankulusta, siltikään en jaksaisi tehdä _mitään_ . :D Tyypillistä suomalaista meininkiä? Mutta tosiaan mulle tuli tässä pari päivää sitten oriflame tilaukseni <3 

Maito ja hunaja shamppoo, parasta ikinä!! Jopa mun karheasta pehkosta tuli ihnan silonen:) Tuoksu ei kyllä mua oikein miellytä, mutta menee ihan:)

Tämä tuli meikkivoiteen mukana ilmaiseksi. Ihan kätevä:)

Tämä on se meikkivoide johon ihastuin ja sitten en enää. En tykkää paksuista voiteista, ne saa ihoni näyttämään kamalalta. Tykkään kevyistä kuten esim, juuri se Lumenen BB meikkivoide on luonnollisen näköinen. Tästä jäi vähän karvas kokemus, mutta pitänee vielä koklata ennenkuin tuomitsee tonne kaappien perälle. 

Tosi-hyvä-valokynä. Melkein peitti nää mun ainaiset tummat silmänaluset:D

Sit on tää ihanuus. Ihastuin tähän ja viel enemmän kun sain tän itelleni. <3 Niin ihana <3



<3:lla Sartza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti