tiistai 9. lokakuuta 2012

U make me feel so~~


Hellurei, tänään tosiaan ois ollut ratsastus tunti, mutta olin aivan liian poikki mennäkseni sinne! Mä tosiaan nukuin taas vaihteeksi sellaset pari tuntia yöllä, nukutti mutta uni se vain ei tullut kohalle. Ihmeen pirteä olin kyllä aamulla, mutta kyllä sen sitten töiden lopussa alkoi huomata kuinka oikeasti onkaan väsynyt ja voimaton olo. Sellasen tunnin vain löhöilin sängyn päällä ennenkuin sain itteni liikkeelle ja pyöräilemään kauppaan. Koko reissusta jäänee muistoiksi mustelmat molempiin kankkuihini. Olin unohtanut kuinka pyöräily osaakaan olla ikävää! Onneks on isän vanha pyörä jolla on tosi kiva ajalle:) Pehmeä penkki ja kaikki, mut kuten aina mun äitee murehtii että jos kaadun sillä. 

Kävin tänään nopeaa kirpparilla ja matkaan tarttu tämmönen vauva asu ü. Ei en ole raskaana tai vastaavaa, eikä minulla ole näin kova vauva kuume:D Ajattelin antaa tämän ylisöpön puvun veljeni tulevalle tenulle. Tämä nimittäin oli minusta ihan liian täydellinen, sopii vielä kaiken lisäksi molemmille sukupuolille:) 


Kirpparilta

fantteja<3

Tero ja vauvapuku:D <3



Meidän Terokin tykkäs kovasti puvusta:) Toisin tää kyllä hankaloittais sen tarpeitten tekoa aika suhteellisesti :'D Pitäis hieman tuunailla ensiksi pukua...

~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~


Tänään tosiaan mulla oli päällä pitkästä aikaa jotain hieman 'synkempää', eli siis tummempia värejä. Viime aikoina kun olen pukeutunut lähinnä pinkkiin, kuvioillisiin ja vihreisiin, jotakuinkin siis. Tää harmaa toppi joka mulla on näissä on tooosi ihana(: Kangas on venyvää ja ihanan tuntuista ihoa vasten. Tää kuuluu mun vaatekaapin käytettyimpien vaatteiden joukkoon, toisin talvella tykkään käyttää huomattavasti paksumpia ja lämpimämpiä vaatteita.



Paita / Lindex
Pitkätoppi / Ellos

Tässä mun ihuna Ötökkä <3


~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti