torstai 31. tammikuuta 2013

Don't cry, buy a bag and get over it!

Jensen <3
Weheartit
Väsynyt... Sana joka kuvastaa minua oikein oikein hyvin tänään. Tuntuu kuin olisin oikein puhki kaluttu ja loppuun imetty rätti. Väsymys tuntuu ikävästi päässä etenkin ohimoideni kohdalla. Ja silmissä. Tämä on merkki siitä, että pian nukkumaan! :)

Jokatapauksessa!Viime yön valvoin melkein kokonaan, nukuin pieniä pätkiä ja heräilin jalopulta heräsin 5 maissa ja vain makasin tunnin sängyssä miettien kaikkea. Töihin klo 7-14, toisin venyi 30min yli kun oli kokous... Kauppaan hakemaan postista mun laukut ja sitä rataa.

weheartit


Ei mitään erikoista, mutta silti olo on mitä on. Olisi pitänyt lähteä klo 17:00 lenkille kuten yleensä lähden, mutta ei. Nyt en jaksa, anteeksi.Jospa huomenna olisi pirteämpi kun menisi nyt aikaisemmin nukkumaan :) Uni on kumminkin minulle yksi tärkeimmistä asioista maailmasta! Se on asia mistä minä tykkään vaikka välillä Nukku Matti hermostuu minulle eikä meinaa tulla kylään. Yleensä saadaan riidat kumminkin sovittua.

 

GUESS Annalynne slg medium zip around lompakko
59,90e 50,90e
www.handbagsuperstore.fi






Mun ihana laukku kokoelmani :) Etummaisin on minun uusin laukku Friis & Companylta! Kyseisessä kaupassa ei enää vain ollut laukkua myynneissä joten en osaa sanoa mikä on laukun nimi ja hinta meni hukkaan, mutta jonkun 50-60e muistelisin sen maksaneen :)

Muista laukuista sen verran, että pieni musta ja kukka printti laukut myös Friis & Company, viimeisin laukku on merkiltään Ted Baker London. Kaikki laukut ovat ostettu www.handbagsuperstore.fi sivuilta. Suosittelen kauppaa koko sydämmestäni! Toimitus huippu nopea ja hinnat todella edulliset kuulemma suimen parhaimmat hinnat! :) Kannattaa käydä kurkkaamassa!






Eipä tässä kai muuta turhaa oo tapahtunut :) Paite että niskassani on outo ihottuma jota nyt rasvailen aamuin ja illoin! Ei muuta! Hyvää perjantain odotusta kaikille keillä on viikonloppu vapaa! Mulla nimittäin ei oo. Oon töissä!

<3:lla Sartza 


ps.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti