torstai 24. tammikuuta 2013

My Winter Wonderland



Tänään on ollut ihana päivä monella tapaa :) Aamulla olin jo melkein viemässä meidän rotta-pappaa vipalle piikille, mutta päädyin vielä antamaan hälle lääkekuuria, vaikka en tiiä onko siitä paljoakaan apua kun ikää jo Corrilla on tosiaan 2v 3kk. Eli vanhahan hän tosiaan on jo :') Mutta jospas tämä menis paremmaksi tällä antibiootti kuurilla. Pitäkää peukkuja!




Käytiin myös Alajärvellä ja tuli taas osteltua Iittalan astioita, tällä kertaa kaksi turkoosin väristä kulhoa ja 4kpl vaalean sinisiä laseja. Joku voi ihmetellä miksi ostelen laseja ja muita tämmösiä kun asun vielä kotona, mutta kärsin todella todella vakavasta muutto buumista! En tiedä johtuuko jo se iästäni ja siitä, että tahdon viimein kokeilla omia siipiäni, mutta kamala hinku muuttaa... Olen jopa sortunut katselemaan kämppiä mm. Seinäjoeltä, Turusta ja Vaasasta. Kauhajoki olisi myös aivan älyttömän kiva paikka asua :) Lisäksi Turussa löytyi silmiini varsin ihanan näköisiä ja halpoja asuntoja! Minä kun luulin, että hinnat ovat jotain Helsingin luokkaa... :) 


Muuten päivä meni pelleillessä pihalla ja olin kerrankin kameran toisella puolella kuvattavana enkä kuvaajana. 


Jep, älkää kysykö... :')

Rakas äitini <3


Eipäs tähän paljoa muuta lisättävää ole :) Menen tässä pian katsomaan telkkaria! Toivottavasti tänään on ollut muillakin onnistunut olo! Niin ja olen ylpeä itsestäni, että olen käynyt nyt lenkillä lähes joka päivä enkä mitään pieniä lenkkejä! :)

<3:lla Sartza

ps. Tänään lenkkeilty
kesto: 1h 28min
matka: 7,71km
keskinopeus: 5,2km/h
Energia: 395kcal


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti