tiistai 25. joulukuuta 2012

Tunnustukseni koskien Joulua!


Pian se on ohi, pian se on ohi! Ei enää tuu uudestaan! Ei tuu! Ainakaan mulle! :'D Eli joo, Joulu on jotain semmosta mitä mä vihaan. Tähän jouluun oon yrittäny panostaa enemmän ku ennen, mutta ei siitä mitään tullu. Oon toki koristellu, siivonnu, leiponu, ostanu lahjoja, paketoinut, saanu lahjoja... Mutta tää kaikki on niin turhaa ja niin ärsyttävää ja niin!!!

En oo koskaan nykyään enää pitäny joulusta ainoo hyväpuoli on lahjat, mutta nyt niistäkin kulu se terä jo. Eikö läheisille vois ostaa lahjaa muutenkin kun vaan yhtenä päivänä vuodessa? Mä en uskojoulupukkiin tai en oo ees nykyään kristinuskonen kun en usko jeesuksen syntymäänkään ynnä muuhun sellaseen. Perhettäkään tää ei mun kohdalla tuo lähemmäs kun kaikki asuu ties missä.

Turhaa ja energian vievää hommaa. Siksi tämä vuos olkoon viimenen tämmönen joulu. Eli pyydän kauniisti jo etukäteen, seuraavana vuonna en tahdo kortteja, en lahjoja en ees hyvänjoulun toivotuksia (vaikak niitä nyt tuleekin), en aio ostaa lahjoja enkä aio ottaa vastaan niiä hymyillen. Jos tahtoo antaa lahjan mulle antakoon sen joko etu tai takakäteen (outo sana :D)

Toivottavasti en muserra tällä postauksella onnellisia joulun halaajia, kuten eräs tuttavani sanoi minulle kun kerroin etten pidä joulusta, elämäni on tylsää. En kyllä ymärrä miksi yksi joulu voi tehdä elämästäni tylsän ja sen sellasen? Noh, kaikilla on omat käsityksensä, jotkut juhlii perheen kanssa syöden ja paketteja avaten kun taas jotkut käy kirkoissa yms. Minä taas aion viettää elämää kuten tavallisesti.

Uusivuosi on hieman eri asia. Siitä mä tykkään. 

Kiitos siis viimeisestäni joulusta, oli se vaan yhtä kamala ku kaikki muutkin. 

<3



<3:lla Sartza
ps. anteeksi jos pahotin jonkun mielen! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti