keskiviikko 12. joulukuuta 2012

How we do

Hei hello on ruhtinaalliset 9:18 kun kirjustan tätä ja oon ollu hereillä jo klo 7 lähtien.. Tämä on kyllä tosi merkillistä, väsyttäis kyllä mutta enää en viittis nukkumaan mennä kun sain jo takapuolen hinattua ylös sängystä (vaikka tässä mä taas oon pamahtanut takas sängylle?!) Eilen tosiaan nukuin klo 16 astieli reippaasti yli 12h taas... :D Nukkuminen on kivaa, mutta nukahtaminen on mulle se vaikein osuus. Mutta joo takas eiliseen..

Näin mun ihanaa ihanaa ihanaa ystävää!!! <3 Käytiin syömässä ja mä ihan oikeesti tilasin vaan salaatin kastikkeella ja joillain ihme leipähipuilla. Niin ja juustopöydän joka oli aika karmea... :D En katso juustoihin päin varmaan vuoteen! Mutta oon tyytyväinen oikeestaan tän paikan uuteen ruokalistaan kun sieltä on poistettu kaikki kasvisruuat niin eipä oo paljoo muuta vaihtoehtoo ku tyytyy pupun ruokaan :) Viime kerralla otettiin kaverin kaa hatkat koko paikasta kun listat oli vaihtunu ja itse en pitänyt yhtään siitä. Minusta kasvisruoka vaihtoehdot olisi hyvä olla _aina_ esillä. Vaikka sitten vaan vaihtoehtona. Olihan siellä toki yksi pasta ruoka, mutta pastaa en tahtonut. Ensinnäkin annos on niin iso ja pasta nyt on semmosta... semmosta pastaa :D Hyvä selitys, kyllä...

Edessä minun ihana natural salaatti ja takana kaverini ruoka josta nyysin muutamia  ranskalaisia :''D

Juustolautanen jossa hyvää olivat hillot, kovat leivät, viinirypäleet ja leipäjuusto.  

Illasta sitten pelattiin Farcry 3sta mun kaverin kaa puoli 24 asti :D Pitäis vähän kuvata tota pakettia joka saapu mulle ihanasta discshopista, tällä kertaa levyt tähän asti olleet ehjät! :) Viimeeks kun tilasin supernatural 6 kauden vain yksi CD pysy paikalla kun ne pidikkeet oli hajonnu :O Piti tehä valitus, mut eiköhän tää jää vaan uuteen 6 kauden ostoon... 

Mut joo, minä meen suihkuun ja sit siivoon ja pian kaverin kaa puntille painoja nosteleen ;) Eipä tartte ainakaan kävellä sinne, HAH!


<3:lla Sartza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti