torstai 7. helmikuuta 2013

Liibalaabaa~~

Eli turhaakin turhempi postaus!:) Vihdoin se on ohi! nimittäin 8 työpäivän putki! Käsittämätöntä, miten olo on semmonen että vois jatkaa toiset samanmoiset perään... Oon melkeenpä aina vapaiden jälkeen väsyneempi kuin näin pitkän työrupeman. Mutta väsyttää todellakin, etenkin nyt kun oon tänään tehny keskivatsa treeniä ja kävelly sen 7,6km lenkin.

Tänään postiin pätkähti mulle paketti H&Mltä!:) Olin odottanut tätä pakettia ja oon iki ilonen kun nämä vaatteet sopii kuin nakutettu mun ylle. Yleensä kun oon huono ostaa vaatteita ja viimeeks kun ostin H&Mltä housut ne oli liian isot. Tämä koko taas on hyvä ja nämä housut joustaa hyvin. Ainoa mikä antaa miinusta on paksuus, todella ohkasta kangasta eli pitänee tunkea jotkut legginsit alle että tarkenee niitä käyttää jossain näin talvis aikaan :) Muutoin ihanat. Ja tuo paita <3




Näiden lisäksi postiin tuli semmoset 'teko silmälasit', pino erivärisiä pompuloita ja läjä valkosia nilkka sukkia(töihin). Niin ja yksi ihan perus harmaa toppi jossa ei ole painijan selkää kun kaikki mun topit on semmosia (toivottavasti ymmärrätte mitä meinaan!)

Eipä mulla oikeen muuta ole sanottavana kun päivä kulu töissä ja sitten jumppailessa&lenkillä. Huomenna sitten mennään Teron kanssa eläinklinikalla pyörähtää, että teen siitä huomenissa sitten ihan oman postauksen!

<3:lla Sartza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti