sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Auts!

Hei! Pakko hieman kertoo mun eilisestä päivästä!:) 

Vietin tosiaan ihanan päivän yhdessä kaverini kanssa, kokopäivä kului lepposasti Seinäjoella shoppaillessa ja oleskellessa. Oon kyllä ylpee kun mun neulakammonen kaveri tohti ottaa napakorun mitä hän on jo kauan halunnut!:) Itse sitten siinä samalla lisäsin rautaa kehooni 2 kappaletta! Mutta tässä hieman kuvia minun päivästäni!:) Läheskään kaikki ostokseni eivät mahtuneet kuvaan <3 Vaatteita yllätys yllätys en ostanut yhtään :O

vaikka kuinka ihana tuo musta helmi onkin, olisi kannattanut ottaa joku toinen kirkkaampi väri. Ei näy oikein kunnolla toisin kuin mun vanha pinkki :D
Napakorusta voin kertoa sen verran, että mulla onkerran ollut aiemmin samanlainen lävistys,mutta kuten kuvasa näkyykin niin eri kohdassa. Lävistäjä sanoi sen olleen vinossa joka luultavasti yksi syy miksi se oli sitten tulehtunut.





Kokoeroa? 


En nyt sen enempää sanele tästä päivästä, kuvat puhukoot puolestaan! :) Nukkuminen oli kyllä kivaa kun tykkään nukkua mahallani&juuri tuon korvan päälä jos ymmärrätte. 

No eka yö selvitty joten nyt menen suihkuun ja koitan saada pääni pestyksi ilman hirveitä tuskia :)

<3:lla Sartza



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti